Friday 26 August 2011

Suatu ketika dahulu~



Assalammualaikum.....
kat atas ni gamba aku masa umur baru setahun kot....huhu...
comel kn??tp sekarang lagi comel...haha....
gamba ni masa aku duduk flat sri pulau pinang....sape2 yang duduk cheras memang kenal la tempat ni....
masa aku baru 4 tahun aku pindah lagi ke taman miharja....
kat sana lagi best....ramai gila member aku kenal dari sebelum tadika lagi....sekarang pun still contact ngan diorg...
masa kecik2 dulu aku ni manusia paling nakal sekali....
keje asyik nak dengki orang jek...terutama perempuan....memang aku femes la dengan kejahatan aku...haha...
tapi sekarang da besar...agak matang sikit la....
sebab kenakalan aku la aku selalu kena pukul ngan parent aku...
macam2 la diorg buat...biasa pukul pakai hanger,tali pinggang,paip getah...
kalau nakal lagi...kena la aku kena kurung kat dalam bilik air...haha....
tapi kalau x parent aku hukum aku camni...memang aku x masuk u la sampai sekarang...
tu la...setiap benda yang berlaku ada hikmah tersendiri...cuma kita nampak atau x nampak jek....
budak2 sekarang da manja sangat...kena pukul sikit da meraung2....
zaman semakin berubah~

No comments:

Post a Comment