Sunday 28 August 2011

aku ada ke raya?


assalammualaikum....

raya?cam x de jek tahun ni.....
bz dengan assignment and common test....
sedara pun ramai x balik....kurang meriah sikit.....
x pe la...dugaan sebagai student kot.....
raya ni kena la pandai2 bahagi masa....
takut nanti x study....



aku muhammad firdaus bin maarif ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf jika aku ada salah dengan korang yang kat dalam fb atau kat luar....bukan niat aku untuk menyakitkan hati korg semua....andai kata korg ada terasa hati,benci,menyampah,meluat dengan aku...aku minta maaf sangat2....kalau korg ada buat salah dengan aku...aku maafkan....x baik nak tarik2 muka dengan aku....
ok,aku harap ni raya korg yang terbaik...
enjoy2 jugak....assignment+study+final test jangan lupa k....

assalammualaikum....salam aidilfitri~


No comments:

Post a Comment