Wednesday 14 December 2011

Aku dan adobe 2

Assalammualaikum...
kabare semua??haha...
alhamdulillah sem ni dpt lg assignment menggunakan adobe photoshop....
kali ni kena la advance sikit....
assignment dia suruh buat ape2 sje menggunakan adobe photoshop cam banner,poster,cover magazine dgn saiz A4...dgn syarat..meletakkan juga muka sendiri...
dgn idea yg terlalu byk...aku cube buat...6 jam straight jek lyan benda ni...dgn bantuan member2 memberi komen....aku berjaya gk siapkan...nk tgk hasilnye?usha2 la kt bwh ni...:)


gamba ni sebagai background...






pinjam toretto kejap....







katana melambangkan keganasan....







background jgk...







background lg...







gambar ni aku amek badan jek..kepala aku punya...kasik super impose....







in the making!







DA SIAP!!!!








alhamdulillah...moga2 aku dpt A+ tuk subjek ni...amin....

No comments:

Post a Comment