Saturday 27 October 2012

Tulang Belakang :)




BERSIHKAN HABUK DULU!! da bersawang wei blog ni...





Perhatian: entry ini mengambil masa 11 hari untuk disiapkan!

Ayue,ila,azie,aku.

Alhamdulillah...syukur ke hadrat illahi atas limpah kurnianye..kita dapat bersama-sama menjayakan semua assignment semester gila ni... da macam khutbah jumaat..
nk cakap ape ye..err..tanpa 3 gadis cantik ni...aku mmg tak mampu nak tahan godaan dugaan semester ni...gila kau!assignment bapak bersepah wei!
thanx sangat2 sebab korg byk bersabar dengan aku yang agak cerewet dalam bab kualiti...haha...cam cik ezan gitu nokkkk..
da2...korg,aku da evaluate korg dari awal semester sampai hari terakhir kita lepak kt rohaya...nah!baca sorg2 punya evaluation...haha..sori la ye kawan2 yg lain...serius aku xcukup masa nak masukkan semua sekali dalam blog ni...aku da start busy...minta maaf.. :)


Ayue: 

Ni setiausaha aku...kalau ada pape yg nk kena print..org pertama yang aku contact konfem dia...haha...sbb aku malas nak Mampus...dia ni rajin gila tahap level world class (pes,2013)...sometimes,benda yang aku x tahu pape pun dia da siapkan...baru nak offer diri buat..hehe...biasanya,kalau aku ajak dorg buat diskassyen ke,lepak ke...org pertama aku contact dia la...betul2 aku pnya setiausaha ni...yang lain tu kuli jek...haha..jgn marah...gurau2..nanti Cepat tua..

Pesanan: 

wei ayue,sori la ye kalau ada terbuat ko kecik ati...yelahkn..aku kn slalu bahan ko dgn ehem2 n ehem2 tu...walaupun ko suka...hahaha...jangan ada terkecil hati ngan aku ea...thanx sbb byk gler printkn aku assignment..slip exam...dan lain2 juga..jgn risau,brg yang ko kasik tu aku da simpan kat dalam almari yang paling jarang aku bukak...haha..da jd arkib da almari tu..so,nasihat aku,jgn merendah diri sangat ayue,walaupun ko rendah...jgn nk bajet2 hello kitty sgt...mati wei anak org kalau ko cakap cmtu...hahahaha...sempat lagi aku membahan kn...hadiah yg aku kasik tu..jaga baik2..karat siap ko! tu tanda terima kasih aku kt ko sbb ko brani pick aku sbgai group members ko n sbb ko seorang yang tabah..aku kenal ko,ko ni jenis selamber jek kalau ade pape...kalau bab bercinta,ko mmg legend..haha..lg 1 hadiah tu ko dpt sbb byk giler bekap aku dalam keje...smpai org duk tanya aku,assignment da siap ea?haha...anyway,goodluck degree nanti...kalau dpt tempat sama..course sama..boleh la 1 group lg ea...Insyallah..doakan aku xdpt ke kelantan or kedah...ok,semoga berbahagia dengan fikri jejaka idaman ko...haha..amin semua!amin~ (tolong!please!wahai ayue!kurangkan bermekap!)

Ila:

Nenek budak ni mmg kelakar giler....hepi wei kawan ngan ko!kalau time lepak..dia la yang paling kuat gelak...time present,mmg org semua gelak habis pasal ko...sbb ko kalau menyampaikan sesuatu tu,mmg real...siap ada gaya...tu penting kalau nk jd cikgu...haha...

Pesanan: 

kak nab (sebab dia lagi tua), minta maaf byk2 kalau aku ada tergurau kasar ngan ko...aku sedar akan kesalahanku ini...sobs3...thanx sbb ko la yang paling berani tegur aku kalau aku ada terlanjur ape2,mcm kes aku ngan azie's dulu...haha..ila,jgn la ko ni merasa rendah diri sangat...walaupun ko slalu ckp diri ko xcantik...jgn risau...ada gk org yg akan cakap ko cantek suatu hari nanti..mana tahu?masa depan nanti ko da boleh kalahkan neelofa?(ketika ayat ini dikarang,penulis dikatakan jatuh pengsan) lg 1,thanx sebab bg hadiah tu kt aku...jgn risau,kiut giler benda tu...haha...aku simpan dalam wallet...then,hadiah yg aku kasik tu,aku harap ko simpan sebelah gambar pakwe ko (rahsia2 akhirnya aku dapat tahu jgk)haha...aku doakan ko dapat la UPSI tu...sbb itu impian ko kn...nk jd cikgu...goodluck!! thanx untuk segalanya Nur Nabila Binti Sidek!

Azie:

jiran mona fendi yang aku kenal since part 1 lg..gara2 main kawen2...bangang apa prangai aku masa part 1...haha...dia ni nampak jek macam selamber...tapi sebenarnye agak sensitif antara 3 orang ni....sampai aku kena troll ngan dia kt fb...gurau kasar...tp aku trima...haha...sbb terang,jelas dan nyata mmg salah aku kn...dia ni pendengar yang baik..macam2 nasihat dia bagi kt aku kalau bab bercinta ni...

Pesanan:

Azie, minta maaf mula2 skali time aku bahan pelat ko tu...sori sgt2 beb..aku xtw ko sensitif tentang bnda tu..ini pun ila yg bgtw aku...maaf sgt2...xpe,aku maafkan ko troll aku kt status ko tu...aku trima..sok lusa ari aku pula ye...haha...hadiah yg aku kasik tu sbb ko jadi org tengah aku dgn dia...tanpa ko,aku xde haluan dalam hidup ni...haha...tolong la cuti 5 bulan ni,ko gi belajar memasak..kang mati pakwe ko tu xmkn pape bila kawen ngan ko nanti...haha...thanx SGT2 LA SGT hadiah pelik yg ko kasik aku tu,untuk pengetahuan ko...5 ekor hamster aku da mati sbb ternampak benda tu...haha..lg 1,benda tu aritu aku jadikan penyelak pintu sbb aku kluar lepak bapak lama sampai balik sesaat sebelum azan subuh berkumandang..lupa bawak kunci...ape yg ada dalam wallet tu,aku sebat jek la nk bukak pintu punya pasal...haha...sori beb! goodluck degree...n aku doakan ko da pandai masak n dapat masuk UPSI tu ea...amin~

da2...korg jgn nk ngada2 nak nangis lagi...haha

pesanan untuk korg bertiga: thanx...terima kasih...minta maaf...minta halal...goodluck degree nanti... #JanjiDitepati aku doakan korg semua berjaya dalam hidup masing2...kawen jgn lupa jemput aku...aku nak jd mak andam korg...susah senang bersama..hepi wei dapat lepak,sembang2,gosip2 ngan korg...



ni gambar2 kenangan kita semua!harap korg semua igt la antara 1 sama lain...ok?


ENT!


ARKIB UITM SHAH ALAM!


DINNER IMS! (pss..tumpang tanya..baper lori mekap yang da langgar korg?)


MAJLIS PERPISAHAN JIM1105C..kali terakhir dapat bergambar berempat..

JIM1105C:
terima kasih untuk semua sekali...minta maaf kalau aku ada buat salah ngan korg..thanx sbb kita dapat bersama sampai 5 semester...dapat survived dalam kelas yang x femes ni...haha...goodluck result n degree nanti ea...






























Special: 
untuk kamu..thanx sbb dapat berkenalan ngan ko...since part 1 time bulan puasa...sampai la skang ni..aku still igt lagi...melekat kt otak belah kiri..apa yang kita pernah buat aku boleh igt...part 1 kita kenal dari fb dlu,komen2 sampai beratus wei....part 2 skype tanpa video ngan aku...part 3 kluar makan ngan ko...part 4 start texting n nk kenal ko dengan lebih rapat...part 5 bufday ko...aku igt 1 persatu apa yang aku buat untuk ko...bukan nak mengungkit...tapi aku nak jadikan benda ni sebagai kenangan yang aku pernah kenal ko...pernah rapat ngan ko walaupun x lama...sori sebab aku terlalu lambat nak bgtw ko ape yang aku rasa...sbb aku x redi lagi...lgpun,ko da ade org lain kn?jge la dia elok2...jgn sampai jadi cm aku...jgn risau...aku ok jek...trima segalanya..aku harap ko hepi,bahagia ngan dia...aku ko xyh risau,aku tahu jaga diri aku... :) thanx sbb sudi berkawan dengan aku...mintak maaf...mintak halal...sepanjang aku kenal ko...sembang ngan ko..ko ade terasa hati ngan aku or terasa ngan tweet2 aku...jgn risau,aku x penah kutuk ko pun dlm twitter tu...kebanyakannya aku pendam..sori sbb aku pendam perasaan aku ni lama sgt sampai 5 sem sbb aku xnk aku punya study terganggu...ko pun pernah tunggu org kn?ko penah citer ngan aku...aku igt lg..ye,aku tahu aku lambat..aku sedar silap aku tu...

minta maaf...terima kasih...untuk semua sekali... :)















assalammualaikum   :)

































No comments:

Post a Comment