Friday 16 September 2011

Insomnia

assalammualaikum...
ye...akhirnya....malaslah nak mention...haha....
ok2....
entry ni dibuat pada pukul 5 pagi....
argh...ngantuk yang amat....
selalu aku tido dalam pukul 7 pagi...dan bangun dalam pukul 2 ptg....
sori pagi and tengahari,saya x jumpa awak...haha...
kat kampus pun cmni jugak la...
tido pukul 4 pg...bangun entah sampai langgar kelas pukul 8...
sebab tu hampir2 kena surat...nasib baik lecturer faham masalah aku....
maybe aku ni da terkena penyakit insomnia....
nak tahu ape tu insomnia?
ni sumber dari wikipedia...



Insomnia (or sleeplessness) is most often defined by an individual's report of sleeping difficulties.[1] While the term is sometimes used in sleep literature to describe a disorder demonstrated by polysomnographic evidence of disturbed sleep, insomnia is often defined as a positive response to either of two questions: "Do you experience difficulty sleeping?" or "Do you have difficulty falling or staying asleep?"


faham x?google translate plisssss....
senang citer camni la...
susah nak tidur....
bahasa2 doktor yang saintifik sangat ni bukan aku paham...=.='
so, aku rasa memang x de ubat...kena jumpa pakar mental...kot...



*getting sleepy...nite!

No comments:

Post a Comment